16 december 2023

Kerstconcert Delft

Het begint al een traditie te worden! De Koninklijke Harmoniekapel Delft en de Nieuwe Kerk Delft organiseren op zaterdag 16 december opnieuw het sfeervol kerstconcert voor jong en oud.

De drie orkesten van de vereniging, De Kapel, de Kleine Harmonie en Jong KHD, treden dit jaar samen op met Pauline Oostenrijk, voorheen de solo hoboïste van het Residentie Orkest Den Haag.

In de statige Nieuwe Kerk spelen de muzikanten feestelijke melodieën en swingende kersthits. Daarnaast staat ook een kerstsamenzang met traditionele kerstliedjes op het programma met een hoofdrol voor het publiek onder begeleiding van de bekende Delftse organist Christo Lelie.

Om de kerstsfeer na afloop van het concert nog even vast te houden is er warme chocomel en Glühwein voor iedereen!

We kijken nu al uit naar een sprankelend en sfeervol kerstconcert voor jong en oud samen met jou!

Datum: Zaterdag 16 december
Tijd: 19.00 - 21.00 uur
Locatie: Nieuwe Kerk Delft

Tickets: € 15,- (incl. consumptie), onder 12 jaar gratis. Verkrijgbaar via www.harmoniedelft.nl