Bereikbaarheid en parkeren

De Oude Kerk en de Nieuwe Kerk zijn beide prima bereikbaar met zowel het Openbaar Vervoer als met de auto. Plan je reis tevoren!

De Oude Kerk of de Nieuwe Kerk in Delft bezoeken? Goed nieuws: met een entreebewijs voor de ene, kunt u meteen de andere kerk bezoeken. Twee vliegen in een klap dus! Nog een voordeel: de afstand tussen beide historische kerken is gemakkelijk te lopen.

Openbaar vervoer

De Oude en Nieuwe Kerk zijn uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer en dat heeft de grote voorkeur als je onze prachtige stad wilt bezoeken. Je loopt in nog geen 10 minuten van het centraal station Delft naar de Oude Kerk of de Nieuwe Kerk.

Parkeren Delft

De binnenstad van Delft is afgesloten voor gemotoriseerd verkeer, tenzij u over een ontheffing beschikt. U kunt uw auto het beste parkeren in een van de parkeergarages. De garages zijn allemaal op loopafstand van het centrum. Parkeren in de parkeergarage is de meest veilige, gemakkelijke en de goedkoopste manier om uw auto te parkeren.

Vanuit de Phoenixgarage is het slechts 5 minuten lopen naar de Oude of de Nieuwe Kerk in Delft. Voor alle parkeergelegenheden, check de website van parkerendelft.